2013. július 14., vasárnap

Julia Quinn: Mr Bridgerton csábítása (Bridgerton család 4)

Nos elérkezett a várva várt pillanata, amikor Colin Bridgerton is révbe ér.

4. Mr Bridgerton csábítása



Mindenki tudja, hogy Colin Bridgerton a legelbűvölőbb férfi egész Londonban.
LADY WHISTLEDOWN TÁRSASÁGI LAPJA,
1824. március
Penelope Featherington titokban imádta legjobb barátnője bátyját, már… nos, már egy örökkévalóságnak tűnő ideje. Miután fél életét azzal töltötte, hogy távolról csodálta Colin Bridgertont, azt hiszi, mindent tud róla, mígnem véletlenül megismeri a férfi legféltettebb titkát…
Colin Bridgertonnak elege van abból, hogy a társaság csak üres fejű szépfiúnak tartja, elege van az élet soha véget nem érő egyhangúságából és legfőképp elege van abból, hogy mindenki folyton a hírhedt pletykalapszerző Lady Whistledownnal foglalkozik, aki soha egyetlen lapszámban sem hagyja őt említés nélkül. De amikor Colin hazatér külföldi útjáról Londonba, rájön, hogy életében már semmi sem ugyanaz, mint volt… különösen Penelope Featherington változott meg.

Nos, azt kell hogy mondjam, gyakran ítélek meg egy könyvet a borítója alapján. Ez a könyv legalább nem rózsaszín, nem kék és nem egy ocsmány cipő van az elején. (rövid összefoglalása az első három kötet borítójának) Hangos tapsot a kiadónak, a sorozat első kötete, aminek nem ijedtem meg a borítójától. 
A tartalma rendben volt, bár Colin Bridgerton történetét nem így képzeltem. De jó ahogy van, nem túl izgalmas, de sokkal bensőségesebb, mint vártam, ráadásul a cím alapján is azt képzeltem, hogy itt valami kompromittáló helyzet lesz. És persze arról sem feledkezhetünk meg, hogy Colin nem hazudtolta meg önmagát. (lényegében, mindenkit kievett a vagyonából)
Penelope karakterével gyorsan tudtam azonosulni, ráadásul ismertük őt régebbről is. Sajnos azt kell hogy mondjam, a szerelmi életem Penelope életével igen hasonlatos, főleg az előtt, hogy Colinnal végre összejöttek. Ezért ő az eddigi hozzám legközelebb álló karakter, akiről valaha olvastam. (pláne ha hozzá vesszük, hogy én is pattanásos és kövér voltam :)
Mindenkinek teljes szívvel ajánlom, nem érte utol az első két kötetet, de jobb volt mint a harmadik. 
És persze, ennek a kötetnek is van angolul, egy második epilógusa.
http://www.4shared.com/office/FYrbOlJX/04_Romancing_Mr_Bridgerton_-_2.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése