2013. augusztus 1., csütörtök

Sara Bennett - A csábítás fortélyai ( Greentree nővérek 1.)

A Greentree nővérek története egy kicsit erotikusabb a szokásos történelmi romantikus könyveknél. A viktoriánus Angliában játszódik és egy rejtély köré épül az egész trilógia. Egy kicsit Mary Jo Putney jut eszembe róla, bár az ő könyveivel jobban ki vagyok békülve.

Az első kötet:
1. A csábítás fortélyai
A jó házból való úrilány, Miss Vivianna Greentree Londonba érkezik, hogy megakadályozza az általa létrehozott árvaház lerombolását. A tulajdonos, a gőgös és élvhajhász, ám jóképű Lord Oliver Montegomery azonban hajthatatlannak tűnik. A nőben viszont méltó partnerre talál: ő makacs elszántsággal követi a férfit, egészen addig, amíg végül egy elegáns kuplerájban találja magát. Mivel észérvekkel nem sikerül meggyőznie az ifjú lordot, olyan eszközhöz kell folyamodnia, amely a férfi esze helyett a szívére hat. Egy tisztességes lány neveltetésébe azonban nem tartozik bele a szerelmi praktikák tudománya, így az ártatlan és a szerelem misztériumában járatlan teremtést a szépséges kurtizán, Aphrodité segíti, beavatva Viviannát a csábítás titkos fortélyaiba… Tervük vakmerő, izgalmas és veszélyekkel teli, ráadásul minden egyes lépés új, kiszámíthatatlan következményekkel jár. Viviannát azonban nem rémítik meg az akadályok, még akkor sem, hogyha az egyik éppen az ő szíve…

A könyv nagyon nehezen kezdődött el. Az első 50 oldalon fontolgattam, hogy a falhoz csapom a könyvet. Mikor pedig elindult végre a cselekmény, a főhőst szerettem volna megfojtani. A könyv felétől sikerült megbarátkoznom a helyzettel, és ahogy Aphrodité is egyre többször jelent meg, belerázódtam és elkezdtem élvezni. 

Vivianna karakterére nem is emlékszem nagyon, nem hagyott mély nyomot bennem. Nem fogom még egyszer elolvasni, de annyira azért lekötött, hogy a második kötetet is a kezembe vegyem. Talán csak azért olvastam tovább, mert kíváncsi voltam, hogy ki lesz a többiek apja, és hogy mi történt annak idején. 

Egyszer el lehet olvasni, nem emlékezetes, nem kifejezetten izgalmas, a legtöbb helyen kiszámítható. Ha csillagoznom kellene, talán 5/2,5 lenne az értékelésem. 

A link:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése